جلسه بررسی وضعیت شیوع کرونا در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار گردید.

جلسه بررسی وضعیت شیوع کرونا در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار گردید.

 جلسه بررسی وضعیت شیوع کرونا در معاونت بهداشتی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جلسه بررسی وضعیت شیوع کرونا امروز 10 بهمن سال 1400 با حضور آقای مرادی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارایی معاون فنی معاونت بهداشت و جمعی از مدیران فنی واحد ها تشکیل گردید .

در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت شیوع کرونا و پوشش واکسیناسیون برگزار شد. در ابتدا آقای مرادی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از زحمات مجموعه دانشگاه در طول دوران همه گیری کرونا تقدیر و تشکر نمود و برای مقابله هر چه بیشتر با ویروس کووید-19 با همراهی تیم های جدید اعلام آمادگی کرد.

در ادامه دکتر کسائیان ضمن تقدیراز همکاری استانداری در طول این مدت گزارشی از وضعیت موجود و اقدامات صورت گرفته ارائه نمود، سپس حاظرین در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی ارسال آمارهای یکپارچه به مجموعه های برون سازمانی پرداختند.

در پایان هریک از اعضا راهکار هایی در جهت  بهبود وضعیت موارد پیش گفت ارائه نمودند.

  • کد خبر : 35441
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *